Доставка fas fa-shipping-fast Оплата far fa-money-bill-alt Повернення fas fa-hand-holding-usd

Самовивіз

м. Полтава, вул. Ковпака, 57А

  • Пн-Пт: 8:00 — 19:00
  • Сб: 8:00 — 16:00
  • По Полтаві

    за тарифами вантажного таксі

  • Пн-Пт: 9:00 — 19:00
  • Сб: 9:00 — 16:00
  • Новою поштою

    вартість за тарифами Нової пошти

  • доставка до відділення
  • доставка кур’єром
  • Нашим транспортом

    безкоштовна доставка

  • лише для оптових покупців
  • із Пн по Сб включно
  • Самовивіз Здійснюється із виставкової зали у м. Полтава за адресою вул. Ковпака, 57А. Із 8:00 до 19:00 години по будням і з 8:00 до 16:00 години в суботу після погодження з менеджером. Такий варіант – найкраща можливість швидко забрати замовлення у зручний час чи за наявності товару навіть «день-у-день». Ознайомлений Адресна доставка по Полтаві Ми вчасно доставимо замовлення за вказаною адресою та у зручний час (у межах 9:00 – 19:00 години по будням і з 9:00 до 16:00 години в суботу після погодження з менеджером). Кур'єр продемонструє цілісність, комплектність і відповідність товару заявленим характеристикам, а також оформить усі необхідні документи. При цьому, виходячи з питань безпеки, кур’єр доставить товар виключно до під’їзду. Вартість доставки при цьому сплачується покупцем згідно з тарифами таксі. Ознайомлений Доставка Новою Поштою Можлива на відділення Нової Пошти або кур’єром за вказаною адресою. Вартість доставки при цьому формується згідно з тарифами Нової пошти, сплачується покупцем і залежить від ваги, габаритів і пункту доставки. Орієнтовну вартість можна дізнатися у персонального менеджера або в особистому кабінеті при оформленні замовлення. Просимо також врахувати, що при замовленні післяплатою додатково оплачується комісія Нової Пошти за зворотну пересилку грошей в розмірі 2% від суми замовлення + 20 грн. за конверт для пересилання коштів. Ознайомлений Доставка нашим транспортом Доступна для оптових покупців, є безкоштовною і здійснюється по території всієї України в супроводі експедитора. Графік доставки замовлення охоплює період з понеділка по суботу включно. При цьому всі турботи з доставки замовлення ми беремо на себе, а клієнти безоплатно отримують замовлення за обраною адресою та в завчасно обумовлений час. Ознайомлений

    Готівкова

  • при самовивозі з виставкової зали
  • при доставці нашим транспортом
  • LiqPay

  • онлайн-розрахунок з картки покупця на рахунок компанії
  • На рахунок

  • за попередньою домовленістю оплата у відділенні будь-якого банку
  • Післяплата

  • комісія Нової Пошти
    2% від суми замовлення+20 грн.
  • Готівкова Здійснюється при самовивозі з виставкової зали у м. Полтава за адресою вул. Ковпака, 57А. Із 8:00 до 19:00 по будням та з 8:00 до 16:00 в суботу. Для оптових покупців можлива також оплата готівкою при доставці замовлення нашим транспортом. Ознайомлений Liqpay Дозволяє швидко розрахуватись за замовлення в режимі онлайн шляхом перерахування коштів з банківської карти покупця на розрахунковий рахунок нашої компанії без жодних комісій і додаткових нарахувань незалежно від обраного способу доставки. Ознайомлений За банківським рахунком

    Після узгодження замовлення із персональним менеджером покупець може передплатити визначену вартість у відділенні будь-якого банку — незалежно від обраного способу доставки.

    Ознайомлений
    Післяплата (в разі доставки Новою Поштою) Проводиться після отримання замовлення у відділенні Нової пошти в сумі, що включає: вартість замовлення + 2% від суми замовлення + 20 грн. (за зворотну пересилку грошей). Крім того, покупець окремо сплачує вартість доставки свого замовлення Новою Поштою. Ознайомлений

    Товар неналежної якості

    м. Полтава, вул. Ковпака, 57А

  • Пн-Пт: 8:00 — 19:00
  • Сб: 8:00 — 16:00
  • Товар належної якості

    м. Полтава, вул. Ковпака, 57А

  • Пн-Пт: 8:00 — 19:00
  • Сб: 8:00 — 16:00
  • Обмін чи повернення товару неналежної якості

    Права покупця в разі придбання неякісного товару:

    • право вимагати зменшення ціни товару;
    • право на заміну неякісного товару аналогічним;
    • право вимагати повернення коштів у розмірі вартості товару на момент його придбання;
    • право на відшкодування витрат, які пішли на усунення недоліків товару.
      • Умови обміну чи повернення неякісного товару:

    • термін дії гарантії не скінчився;
    • недоліки товари зумовлені виробничим браком, а не є наслідком недотримання правил експлуатації;
    • якщо клієнт бажає повернути гроші, а при покупці товару було видано картку постійного клієнта, вона буде анульована;
    • витрати з доставки неякісного товару для його обміну чи повернення компенсуються нами у повному обсязі.
      • За яких умов буде відмовлено в заміні товару з браком чи суттєвими недоліками на новий?

    • товар має дефекти, викликані порушенням правил експлуатації;
    • відсутність документа, який підтверджує факт покупки товару (касовий чи товарний чек) або гарантійний термін на придбаний товар;
    • закінчився гарантійний термін.
      • Якщо на час обміну аналогічного товару немає в продажу, покупець має право:

    • придбати будь-який інший товар, що є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості;
    • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
    • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
      • Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

    Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання товару, потрібно подати відповідну письмову заяву, де будуть написані умови і причини повернення товару. А також вказати наступне:

    • дані документа, що підтверджує особу покупця (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
    • дані про товар (назва, артикул, дата продажу, вартість товару на дату продажу);
    • суму, видану за повернений товар.
      • Період повернення коштів за товар неналежної якості

    При поверненні коштів розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з вартості товару на момент його придбання. При цьому покупець обов’язково повинен мати при собі паспорт. Гроші повертаються не пізніше 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

      Поверненню не підлягають:

  • вироби, які мають сліди використання та різного роду дефекти, спричинені недотриманням правил експлуатації;
  • індивідуальні замовлення, виконані на вимогу замовника;
  • вироби, які змінили свій колір або через вплив хімічних речовин, або інших зовнішніх чинників.
    • З питань обміну чи повернення товару звертатися:

  • до персонального менеджера покупця;
  • за телефоном +38(093)17-020-71;
  • до менеджера виставкової зали у м. Полтава за адресою вул. Ковпака, 57А.
  • Графік роботи виставкової зали: 8:00 — 19:00 по будням; 8:00 — 16:00 в суботу.

      Ознайомлений Обмін чи повернення товару належної якості

        Умови обміну чи повернення якісного товару:

    • із дня покупки товару пройшло не більше 14 днів і на товарі немає слідів експлуатації, збережено цілісність упаковки, його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані документи (чеки, гарантійні талони, інструкції по експлуатації тощо);
    • якщо до товару додавався подарунок, він повинен бути повернений разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, мають бути збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. А в разі видачі при покупці картки постійного клієнта, вона буде анульована;
    • витрати з доставки якісного товару для його обміну чи повернення компенсуються покупцем у повному обсязі.
      • За яких умов буде відмовлено у поверненні чи заміні якісного товару на новий?

    • товар вже був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації;
    • відсутність документа, який підтверджує факт покупки товару (касовий або товарний чек) чи гарантійний термін на придбаний товар;
    • з моменту покупки пройшло більше 14 днів.
      • Якщо на час обміну аналогічного товару немає в продажу, покупець має право:

    • придбати будь-який інший товар, що є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості;
    • отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
    • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
      • Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

      Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання товару, потрібно подати відповідну письмову заяву, де будуть написані умови і причини повернення товару. А також вказати наступне:

      • дані документа, що підтверджує особу покупця (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
      • дані про товар (назва, артикул, дата продажу, вартість товару на дату продажу);
      • суму, видану за повернений товар.
        • Період повернення коштів за товар належної якості

      При поверненні коштів розрахунки з покупцем здійснюються, виходячи з вартості товару на момент його придбання. При цьому покупець обов’язково повинен мати при собі паспорт. Гроші повертаються не пізніше 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.

          Поверненню не підлягають:

      • вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку);
      • вироби, які мають сліди використання;
      • індивідуальні замовлення, виконані на вимогу замовника;
      • якісні вироби, з момент продажу яких минуло 14 днів, не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
      • вироби, які змінили свій колір або через вплив хімічних речовин, або інших зовнішніх чинників.
        • З питань обміну чи повернення товару звертатися:

      • до персонального менеджера покупця;
      • за телефоном +38(093)17-020-71;
      • до менеджера виставкової зали у м. Полтава за адресою вул. Ковпака, 57А.

      Графік роботи виставкової зали: 8:00 — 19:00 по будням; 8:00 — 16:00 в суботу.

      Ознайомлений
    Далі