Оплата

Оплата будівельних матеріалів готівкю у касі магазину Astra-company

Товар оплачується готівкою в національній валюті. Безпосередньо оплата здійснюється в касі виставкової зали у м. Полтава за адресою вул. Ковпака, 57А. з 8:00 до 19:00 по будням та з 8:00 до 16:00 в суботу. Для оптових покупців можлива також оплата готівкою при доставці замовлення нашим транспортом.

Як можна отримати замовлення оплачене готівкою в касі?

Оплачене готівкою замовлення можна отримати будь-яким способом: самовивіз, службою грузового таксі по Полтаві та транспортом компанії по Україні

Чи можлива оплата товару по факту отримання готівкою?

Доставка відрізного товару та продукції власного виробництва можлива лише за попередньою оплатою. Товар який в наявності на складі можливо доставити з оплатою по факту отримання.

Які товари можливо доставити?

Ми можемо відправити будь-який товар зручним для Вас способом. Щоб обрати зручний спосіб зверніться до менеджера або у відповідному розділі на сайті.

Переваги придбання в інтернет-магазині Astra-company

  • Професіоналізм. Ви отримаєте професійні консультацію та обслуговування менеджера

  • Інформативність. Статус свого замовлення і статус доставки можна легко відстежити в особистому кабінеті на сайті або звернувшись на загальну лінію інтернет-магазину Astra-company.

  • Доставка по Україні. Ми підберемо максимально зручний варіант доставки та оформимо доставку на зручний день та час.

  • Зручність. Оплатити замовлення можна будь-яким зручним способом — готівкою, банківською карткою, за реквізитами або в кредит.

Оплата будівельних матеріалів за рахунком в Astra-company

Після узгодження замовлення із персональним менеджером покупець може передплатити визначену вартість у відділенні будь-якого банку — незалежно від обраного способу доставки. На підставі рахунку-фактури покупець здійснює оплату за реквізитами, вказаними в рахунку-фактурі протягом 3-х робочих днів з дати виставлення рахунку. Якщо Ви плануєте сплачувати протермінований рахунок, то необхідно уточнити наявність товару та актуальність ціни. Адже ми не несемо відповідальність за наявність товару після оплати недійсного рахунку. Після надходження грошей на рахунок , з Вами зв'яжеться менеджер магазину та погодить зручний час і адресу доставки (при умові доставки). Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар за дорученням із паспортом (отримувачем може бути лише той співробітник, на кого виписана довіреність) або з круглою печаткою організації та паспортом. У випадку отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець. Під час оформлення замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи:

  • свідоцтво про реєстрацію,

  • свідоцтво платника ПДВ (за наявності),

  • свідоцтво платника єдиного податку (за наявності).

Замовлення відвантажується після зарахування коштів.

Чому слід придбати профнастил та металочерепицю в інтернет-магазин Astra-company?

  • Професіоналізм. Ви отримаєте професійні консультацію та обслуговування менеджера

  • Інформативність. Статус свого замовлення і статус доставки можна легко відстежити в особистому кабінеті на сайті або звернувшись на загальну лінію інтернет-магазину Astra-company.

  • Доставка по Україні. Ми підберемо максимально зручний варіант доставки та оформимо доставку на зручний день та час.

  • Зручність. Оплатити замовлення можна будь-яким зручним способом — готівкою, банківською карткою, за реквізитами або в кредит.

Оплата будівельних матеріалів карткою без комісії в інтернет-магазині Astra-company

Дозволяє швидко розрахуватись за замовлення в режимі онлайн шляхом перерахування коштів з банківської карти покупця на розрахунковий рахунок нашої компанії без жодних комісій і додаткових нарахувань незалежно від обраного способу доставки.

Як оплатити картою?

На другому єтапі офомлення замовлення в кошику оберіть Оплату карткою (LiqPay), після завершення оформлення Ви автоматично будете перенаправлені на сторінку оплати.

Чому в мене не проходить оплата?

Проблема може бути в ліміті оплати в інтернеті, щоб перевірити зайдіть в інтернет-банкінг або зателефонуйте на гарячу лінію Вашого банку.

Чи це безпечно/дані моєї карти не вкрадуть?

В своїй оплаті ми використовуємо сервіс LiqPay від ПриватБанку - тому можете бути впевнені в безпечності платежу.

Чому покупці обирають інтернет-магазин Astra-company?

  • Професіоналізм. Ви отримаєте професійні консультацію та обслуговування менеджера

  • Інформативність. Статус свого замовлення і статус доставки можна легко відстежити в особистому кабінеті на сайті або звернувшись на загальну лінію інтернет-магазину Astra-company.

  • Доставка по Україні. Ми підберемо максимально зручний варіант доставки та оформимо доставку на зручний день та час.

  • Зручність. Оплатити замовлення можна будь-яким зручним способом — готівкою, банківською карткою, за реквізитами або в кредит.

Придбати будівельні матеріали в оплату частинами та в розстрочку

Придбати покрівлю, фасад, огорожу та багатого іншого в оплату частинами без переплат

Сервіс «Оплата частинами» – вигідний спосіб придбати товар без комісій та переплат. Вносьте регулярно невелику суму та користуйтесь. Термін - до 3-х місяців.

Оформлення «Оплати частинами» відбувається у декілька простих кроків:

  • Дізнайтеся максимальну суму покупки (надіславши SMS-повідомлення з текстом chast на номер 10060 або за посиланням).

  • Оберіть на сайті товар

  • Оформіть замовлення, зазначте спосіб оплати «Оплата частинами» на другому єтапі оформлення замовлення в кошику та вкажіть необхідну кількість платежів.

  • Завершіть оформлення замовлення на сторінці ПриватБанку шляхом введення даних вашої картки (номер, термін дії та cvv2-код).

  • З Вашої картки буде знято перший платіж за покупку, тому впевніться що доступний залишок на картці не менший, ніж необхідна сума.

  • Решта платежів буде автоматично списана з картки однаковими частинами кожні 30 днів впродовж зазначеного терміну.

Зверніть увагу, що вартість використання сервісу «Оплата частинами» складає:

  • 0% у разі списання щомісячного платежу з власних коштів клієнта;

  • 4% у разі списання щомісячного платежу з кредитних коштів клієнта.

Придбати будівельні матеріали в миттєву розстрочку на рік без зайвих документів

Сервіс «Миттєва розстрочка» дозволяє придбати будь-який товар у кредит до 12 місяців, сплачуючи лише 2,9% щомісячно від вартості товару.

Порядок оформелння покупки в розстрочку:

  • Дізнайтеся максимальну суму покупки (надіславши SMS-повідомлення з текстом chast на номер 10060 або за посиланням).

  • Оберіть на сайті товар. Оформіть замовлення, зазначте спосіб оплати «Миттєва розстрочка» на другому єтапі оформлення замовлення в кошику та вкажіть необхідну кількість платежів.

  • Завершіть оформлення замовлення на сторінці ПриватБанку шляхом введення даних вашої картки (номер, термін дії та cvv2-код).

  • З Вашої картки буде знято перший платіж за покупку, тому впевніться що доступний залишок на картці не менший, ніж необхідна сума.

  • Решта суми буде автоматично списана з картки однаковими частинами кожні 30 днів впродовж зазначеного терміну, що не перевищує 24 місяців. Комісія складає 2,9% від загальної суми покупки та входить в суму щомісячного платежу. Якщо на карті не вистачає необхідної суми, оплата буде відбуватися за рахунок кредитних коштів з комісією 4%.

*Сервіси «Оплата частинами» та «Миттєва розстрочка» доступні для власників карток ПриватБанку: «Універсальна», «Універсальна Gold» і елітних карток для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia / Elite).

Зроби замовлення онлайн та спробуй безвідсотковий кредит за 30 секунд на термін до 4 місяців від провідного українського виробника покрівельно-фасадного комплексу Astra-company!